Ha azt hiszed, hogy csak szuper autók léteznek, amikbe élvezet az utazás és a vezetés is, akkor hatalmasat tévedsz. Vannak azok a járgányok, amiket sokkal jobb, ha elkerülünk messziről, hiszen rövid pályafutásuk során nem okozott sok örömet senkinek. Bemutatjuk most az öt legrosszabb autót, amely valaha létezett.
Lada Riva (1980-2012)
Kezdjük a sort ezzel a csoda autóval, mely alapból nem is számított annyira rossz autónak, főleg ha az ember megtudott barátkozni azzal, hogy folyamatosan rozsdásodik, illetve minden előjel nélkül leáll az út közepén. Ez az autó igazából a Fiat 124-en alapul. A VAZ-nak köszönhetően azonban sok mindent megváltoztattak rajta, amely sajnos nem vált előnyére.
Például megvastagították a fóliákat és a fékeket is visszaminősítették. Az eredmény egy rendkívül unalmas, egyhangú járgány lett, fejlődésében pedig az emberek már nem is reménykedtek. Ha ez nem lenne elég, az oroszok a/ kommunizmus idején több nyugati országba exportálták Lada Riva néven.
Citroen 2CV (1948-1990)
A minimál autózás ötlete teljesen jónak bizonyult, amit egy Citroen 2CV vezetett be. Az eredeti Citroen 2CV kéthengeres 375cc-os motorral rendelkezett, amely hihetetlen 9 lóerős teljesítmény is képes volt nyújtani. Csak hogy tudjunk mihez viszonyítani, ez körülbelül egy fűnyíró erejével egyezik meg. Kinézete elsőre aranyosnak tűnhet, de formája miatt nem csak alakja, hanem sebessége is hasonlított egy csigáéra.
FSO Polonez (1978-2002)
Ez a ránézésre is ocsmány járgány a Fiat egyik terve volt, ami akkoriban képes volt akármiből tervrajzot készíteni, amiért egy kevés pénzt is kaphattak. A FSO alapvetően egy új testbe öltözött Fiat 125P. Nagy üzemanyag használat, csúnya külső és olyan ülés jellemezte, amelybe egyszerűen élvezhetetlen volt a vezetés. Valami csoda folytán az FSO Polonez közel egynegyed évig maradt a gyártósoron.
REVAi (G-wiz) (2011-2012)
Nem kell csodálkozni azon, hogy ez az autó ilyen rövid ideig volt a toppon. Ha nevezhetem egyáltalán autónak. Ahogy látszik az embereknek bőven elég volt egy év is, hogy rájöjjenek arra, hogy hogy felesleges egy használhatatlan csotrogányra költeni a pénzt. Röviden jellemezve ezt az autót gépjárműnek biztosan hatalmas bűn lenne emlegetni az sem véletlen, hogy elsősorban az emberi jogok megsértésével járó országokban értékesítették.
A REVAi pontosan annyira nevetséges, amennyire első ránézésre is látszik. Európa területén sok felé G-Wiz néven ismerték és leginkább „nehéz négykerekűnek” emlegették az emberek.
Hyundai Pony
Napjainkban már a Hyunday olyan autókat készít, amelyek párhuzamosan állnak a Nissan és a Toyota között. Jó tudni azonban, hogy ez nem volt mindig így és ők is belekezdtek olyanba, amit a mai napig bánnak. A Pony egy olcsó, nyers és nagyon régimódi autó. Már látszólag is úgy tervezték, hogy még a tulajdonos se legyen, boldog miközben vezeti saját autóját. Előre tudni lehetett, hogy az egyik modell se fog néhány ezer mérföldnél tovább működni.
Egyetlen előnye a Pony-nak tehát csak az ára, hiszen valóban botrányosan olcsó. Emellett azonban már vásárláskor fel kellett készülnünk arra, hogy menet közben alattunk fog lerobbanni minden előjel nélkül, illetve hasonlóan jellemző rá az is hogy imád rozsdásodni.